söndag 31 juli 2011

Vann New forest SM i hoppning idag.

VANN NEW FOREST SM IDAG!!


Ah ni ser ju vad det står. Ponnyn var otroligt fin, här kommer resultat:
LB: hoppade en förklass och den nollade vi och blev 2:a , vi var bara två nollor.. av 18 starter.

LA(SM:et): Bedömning A:1:A. Var först ut och vi var självklart felfria.. dock så tog han 1 galoppsprång i en kombintation när det skulle vara två, men vi körde bara hehe.. Sen ryttaren efter mig var också felfri, och resten hade fel. Så då blev det omhoppning mellan oss. Jag blev först ut igen och jag bara körde, lite lugnt och säkert och nollade. Och den andra ryttaren fick 4 fel, men jag hade endå några hundradelar snabbare. Så ja vi VANN!! Sjukt glad , och nu är vi tillbaka igen. 3 ärovarv idag, vilket min lilla bubbe gillade! ;) Fick riktigt fina priser måste jag säga: Täcke, stor rosett, 600 kr, 500 på Agria, 3 plaketter, medalj, pokal, böcker!
http://online.equipe.com/sv/class_sections/29137/results#start_654808 gillar detta alltså!
































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar